FAQ

FAQ

Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, aarzelt u dan niet om ons te bellen op 088-112 05 88 of ons te e-mailen via klantenservice@klikenbestel.nl.

Algemene vragen

Zijn mijn persoonsgegevens ook echt veilig bij Online-condoomsbestellen.nl?

Ja. Uw afleveringsadres wordt uitsluitend voor de afhandeling van de verzending gebruikt en niet voor een solvabiliteitscheck of voor marketingdoeleinden.

Moet ik voor een minimumbedrag een bestelling plaatsen?

Nee, Online-condoomsbestellen.nl hanteert geen minimum bestelbedrag.

Is een product dat ik in de winkelwagen heb gedaan automatisch voor mij gereserveerd?

Nee. De mogelijkheid bestaat dat het product, wanneer u uw bestelling niet meteen afrondt, uitverkocht is.

Hoe wordt de overeenkomst gesloten?

U kunt in de online shop van Online-condoomsbestellen.nl afzonderlijke producten uit het aanbod uitkiezen en door aanklikken van de button "+ winkelwagen" in een elektronische winkelwagen plaatsen. Een voor u bindende bestelling komt pas tot stand wanneer u alle voor de verwezenlijking van de overeenkomst noodzakelijke gegevens hebt ingevoerd, hebt bevestigd dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden en de button “Bestelling plaatsen” hebt aangeklikt. Hiermee sluit u de koopovereenkomst met Online-condoomsbestellen.nl. Totdat u deze button hebt aangeklikt, kunt u de bestelling en de gegevens bij uw bestelling te allen tijde wijzigen. Wij aanvaarden geen bestellingen van minderjarigen onder 18 jaar. Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, ontvangt u per e-mail een automatisch aangemaakte ontvangstbevestiging van uw bestelling. In deze ontvangstbevestiging zijn de gegevens van uw bestelling vermeld.

Wat is de levertijd van een product?

De producten van Online-condoomsbestellen.nl zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer u op een werkdag een bestelling plaatst voor 17.00 wordt deze dezelfde dag nog aangeboden bij Transmission. U heeft het product de volgende dag in huis. Wij leveren ook op zaterdag. Wanneer u in het weekend of op een feestdag bestelt, zal deze de eerst volgende werkdag verstuurd worden.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij Online-condoomsbestellen.nl worden er binnen Nederland geen verzendkosten gerekend.

Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met iDEAL of PayPal. Kies de betaalwijze die voor u het gemakkelijkst is!

Wat zijn de BTW kostsen?

Alle getoonde prijzen op Online-condoomsbestellen.nl zijn inclusief 21% btw.

Kan ik mijn zending volgen?

Ja, wanneer u een bestelling plaatst bij Online-condoomsbestellen.nl krijgt u de ochtend van levering een bericht van Transmission met een Track & Trace code. Hierdoor kunt u uw zending volgen en weet u wanneer u het pakket kunt verwachten.

Word ik op de hoogte gehouden wat de status is van uw bestelling?

Ja, u krijgt een orderbevestiging en een factuur toegestuurd via de mail. Daarnaast krijgt u de volgende ochtend een e-mail van Transmission met een tijdindicatie van de levering.

Kan ik ook producten bij jullie afhalen?

Het is eventueel mogelijk om producten af te halen bij ons kantoor in Groningen. Het is echter van belang dat u vooraf contact met ons opneemt en dat u de bestelling online plaatst. In opmerkingen kunt u aangeven dat u de bestelling wilt afhalen.

Mijn bestelde product is kapot. Wat nu?

Heeft u een product besteld bij Online-condoomsbestellen.nl en is deze defect of werkt deze niet naar behoren? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers kunnen u hier verder mee helpen.

Wat gebeurt er wanneer door mij teruggestuurde producten sporen van gebruik vertonen?

Wij vragen om uw begrip voor het feit dat wij alleen de volledige verkoopprijs kunnen restitueren indien u de geretourneerde producten niet heeft gebruikt. Indien het originele label verwijderd is of er sporen van gebruik zijn op goederen die verder zonder gebreken zijn, worden deze voor ons onverkoopbaar en dan moeten wij helaas aanspraak maken op een vergoeding ter hoogte van de verkoopprijs. In zo'n geval wordt (een deel van) de aankoopprijs als schadevergoeding ingehouden.

Kan ik mijn bestelling terugsturen als hij mij niet bevalt?

Vanzelfsprekend kunt u (een deel van) uw bestelling binnen 14 dagen kosteloos en zonder opgave van redenen naar ons terugsturen. Het terugsturen van de producten gaat het gemakkelijkst via de gekozen leveringsservice door gebruik te maken van het bijgevoegde retourformulier.

Een besteld product is niet binnen gekomen wat nu?

Heeft u een product besteld en is deze niet binnen gekomen? Bel ons dan direct op telefoonnummer 088-112 05 88. Op alle zendingen zit een Track & Trace code. Wij kunnen direct zien waar een zending is en u een antwoord geven waarom deze vertraagd is.